avataravataravataravataravataravataravataravataravataravatar
Oś Świata/Hufiec wczesnoszkolny
Zaloguj się

SOK-ujemy

24.02
2018

Witajcie,

wiem ze zbieramy i opracowujemy sprawności. Jednak nie ma to jak w działaniu. Ruszyłam, bo chcę zobaczyć jak to działa. Już nasunęły mi się pewne uwagi. Dobrze, jakby do karty sprawności już je tam nanieść (wtedy uczeń wie, jakie są sprawności, samo powiedzenie, czy wywieszenie w klasie to mało). Można zatem opracować kartę z wypisanymi sprawnościami i rysuneczkiem, obok kwadracik na wklejenie np. Mateuszowego 🙂 pucharu – jest super!  Jak myślicie? Przyszło mi to do głowy, jak już wydrukowałam swoje pierwsze pomysły.  Myślałam też o układance puzzlowej, ale co z uczniami którzy wybiorą niektóre sprawności, nie wszystkie? Nie ułożą układanki….

No nic, ruszyliśmy. W trakcie będziemy udoskonalać. Hm….podczas zajęć chętne osoby (te które miały zdobywać sprawność) miały znaleźć sobie wygodne miejsce, 5 min na wykonanie zadania. Dlaczego robiły to na podłodze? Nie wiem…ale wniosek z tego chyba taki, że potrzebowały chwilę skupienia 🙂

Dzieciaki wiadomość o zdobywaniu sprawności przyjęły z ogromnym entuzjazmem i oczywiście chcą zdobywać po kilka sprawności jednego dnia….to wskazówka, żeby dokładniej przemyśleć założenia ogólne.

Jolka

osswiata.pl/…/mnożenie-i-dzielenie-10.pdf

Podziel się ze znajomymi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *